مصالح ساختمانی

مصالح ساختمانی

مصالح ساختمانی

مصالح ساختمانی

از مهمترین کاربردهای لوله مانیسمان


لوله ها تجهیزاتی هستند که برای انتقال مایعات، ساخت مخازن تحت فشار، صنایع نظامی و طیف وسیعی از کاربردهای دیگر استفاده می شوند.

 لوله وسیله ای است که وظیفه انتقال مایع از یک نقطه به نقطه دیگر را در فواصل نسبتاً طولانی دارد. اما لوله لوله ای است که وظیفه گردش مایعات در داخل سیستم یا ماشین را دارد.

لوله ها به جنبه های مختلفی از جمله مواد ، کاربرد و فرآیند تولید طبقه بندی می شوند. از نظر ماده، آنها به دو دسته کلی لوله های فلزی و غیر فلزی تقسیم می شوند.

از لوله های فلزی متداول می توان به لوله های فولادی ، چدن ، مس ، آلومینیوم، منسمان و سرب اشاره کرد و از لوله های غیر فلزی که به طور گسترده استفاده می شود می توان به لوله های پلیمری، شیشه ای، بتونی و سفالی اشاره کرد.

جدول زیر کاربرد انواع لوله ها توسط مواد را نشان می دهد. روند ساخت لوله ها با توجه به مواد آنها متفاوت است. به عنوان مثال ، لوله های پلیمری معمولاً با اکستروژن پلیمر و تزریق پلاستیک ، لوله های سفالی بتونی با قالب گیری ، لوله های شیشه با قالب شیشه مذاب و لوله های فلزی اغلب با اکستروژن تولید می شوند. در ادامه به معرفی لوله مانیسمان ، نحوه تعیین قیمت لوله مانیسمان و نحوه تولید و استفاده از این محصول می پردازیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد